Intense Lift Formula EKSPRESOWY ZABIEG BANKIETOWY / EVELINE COSMETICS / RECENZJA


 
Ekspresowy Zabieg Bankietowy od Eveline Cosmetics to DWUETAPOWA terapia liftingująca do każdego typu cery, która nadaje skórze idealną gładkość, wyrównuje koloryt i niweluje odznaki zmęczenia.


Krok 1. 
 Wygładzający peeling drobnoziarnisty. Formuła bogata w olejek arganowy i kwas hialuronowy skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje szorstkość, zmiękcza i odświeża cerę. Dzięki zawartości alg laminaria i witaminy E pobudza komórki do intensywnej odnowy, poprawia jędrność i elastyczność oraz doskonale rewitalizuje i odświeża skórę.



Krok 2.
Bankietowa maseczka pod makijaż. Lekka formuła maseczki zapewnia natychmiastowy lifting, widocznie wygładza i poprawia napięcie skóry. Kompleks witamin A, E i f odżywia i odmładza skórę, widocznie odświeżając wygląd twarzy. Wysoka zawartość kolagenu roślinnego (Acacia Collagen) zapewnia głębokie nawilżenie, usuwa objawy zmęczenia i gwarantuje olśniewający wygląd przez wiele godzin.

 Produkt testowany dermatologicznie.


 Produkt ten przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry. 
 Aby cieszyć się olśniewającym wyglądem  musimy wykonać dwa zabiegi.
 Mi zajmowało ok 15 minut.
Pierwszy krok - na oczyszczoną, wilgotną skórę twarzy, szyi i dekoltu, nakładamy peeling, który jest lekko żelowy z widocznymi drobinkami. Wykonujemy okrężnymi ruchami masaż. Pod palcami wyczujemy delikatne drobinki, które bardzo dobrze usuwają martwy naskórek, poprawiają jędrność i elastyczność skóry. Po czym spłukujemy go letnią wodą.
Skóra staje się momentalnie odświeżona i lekko zmatowiona.
 Zapach peelingu jest nieziemski, lekko słodkawy, miodowo - orzechowy -karmelowy,
 ciężko go określić. Wiem że bardzo mi się spodobał;-)
Następnym krokiem jest nałożenie maseczki, która też ma żelową, bezbarwną konsystencję, bardzo dobrze się ją rozprowadza. Nie zastyga na twarzy!  Maseczkę pozostawiamy na 10 minut do wchłonięcia, i po tym czasie zmywamy jej pozostałości.
Zapach maseczki również jest nieco słodkawy lecz delikatniejszy. Nie spowodowała u mnie żadnych podrażnień. Nie miałam uczucia nieprzyjemnego ,,ściągnięcia'', za to skóra na twarzy była głęboko nawilżona, miękka i odżywiona. 
Zniwelowała oznaki zmęczenia.
Na tak przygotowaną skórę możemy nakładać makijaż, który będzie nam się lepiej,
i dłużej ,,trzymał'.
Pojemność obu saszetek jest 2x5ml i spokojnie starczyły mi na dwa użycia.
 Ja z pewnością jeszcze nie raz sięgnę po ten bankietowy zabieg.
 A Wam polecam go wypróbować.

 Intense Lift Formula EKSPRESOWY ZABIEG BANKIETOWY zakupić można m.in. 
w Rossmannie (cena ok.3,49zł)


Produkt testowałam dzięki uprzejmości firmy



Ktoś z Was już testował ten produkt?




 

Komentarze

  1. Nie miałam, brzmi fajnie i pachnie cudnie, ale wolę, kiedy maseczki zastygają mi na twarzy ;) Jednak dla efektu mogę się pomęczyć ze zmywaniem ;D
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam maseczki ! i te z Eveline dość fajnie się sprawdziły na mojej cerze ! jestem bardzo zadowolona.
    z tego całego pudełka to tylko nie przypadła mi do gustu ta matowa pomadka, sama pomadka super, ale kolor źle dobrany i w efekcie oddałam, bo u mnie by tylko zalegało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kosmetyk, wcześniej nie miałam tej maseczki, ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam różne zabiegi tej firmy, ale ta wersja jest mi nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już u dziewczyn zabieg :) samo jego działanie bardzo mi się podoba szkoda tylko że zamknięty jest w saszetce :) ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie trochę rozczarował ten "zabieg". Peeling rzeczywiście ślicznie pachnie, ale jest taki rzadki, mało ma tych drobinek. Zdecydowanie wolę mocniejsze peelingi. A maseczka to dla mnie bardziej taki lekki żel nawilżający. Moja skóra wypiła ją momentalnie, nie było co wycierać ;) Także bez szału...

    OdpowiedzUsuń
  7. oo :) fajny ten zabieg ;) nie znałam i nie widziałam go wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, przyda się przed ważnym wyjściem :) Chociaż odkąd stosuję serum LIQ CC light z 15% witaminą C moja cera odzyskała blask i elastyczność :) Kiedyś na pewno skuszę się na taki zabieg. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, na pewno go kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie świetnie się sprawdziła.
    ...a w Biedronce kupisz za 1.99 zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.