Werther's Original Soft Eclairs / Recenzja



Witajcie!
Jakiś czas temu zostałam Ambasadorką marki Werther's Original na platformie Rekomenduj.to . Tym razem pośród pozostałych Ambasadorów, jako pierwsza mogłam wypróbować słodką nowość w postaci cukierków Werther's Original Soft Eclairs.
Paczka Ambasadora zrobiła na mnie ogromne wrażenie (nie mówiąc o moich dzieciach, które wręcz oszalały ze szczęścia widząc tyle słodkości). Oprócz nowości, w paczce znalazły się również pozostałe wersje karmelków od  Werther's Original, m.in.: Soft Caramels, Creamy Filling oraz Cream Candies.

,,Poznaj miękkie cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym!

Werther's Original Soft Eclairs, to nowe cukierki, które pokocha każdy wielbiciel czekolady i karmelu. Łączą w sobie bogaty smak, niezwykłą delikatność oraz najwyższą jakość. Dzięki temu za każdym razem, gdy poczujesz, jak rozpływają się w ustach, przeniesiesz się do niezwykłego świata karmelu...."



Cukierki Werther's Original Soft Eclairs to miękkie, karmelowe cukierki toffi z nadzieniem czekoladowym (25%). Każdy cukierek zapakowany jest osobno w papierek, gramatura paczki to 70g, w paczce znajdziemy ok.10 szt. karmelków. Opakowanie wyróżnia się na półce sklepowej a kolorystyka jego idealnie pasuje do produktów marki Werther's Original.

 Karmel i czekolada, jak dla mnie to jest idealne połączenie. Każdy kto próbował nowych werthers'ów był zaskoczony ich smakiem. Karmelki są miękkie i nie przyklejają się do zębów podczas ich gryzienia, za co mają u mnie ogromny plus, czekoladowe nadzienie w środku jest lekko zbite i tak pyyyszne, że nie można im się oprzeć.....Po zjedzeniu jednego cukierka, aż ma się ochotę aby sięgnąć po jeszcze jednego.... i jeszcze jednego....
jednym słowem, jedne z lepszych cukierków jakie do tej pory miałam możliwość testować.


Składniki: syrop glukozowy, cukier, tłuszcz palmowy, mleko zagęszczone, odtłuszczon, substancja utrzymująca wilgoć: sorbitole, miazga kakaowa (5,4%), mleko pełne w proszku, śmietanka (z mleka) (2,9%), zagęszczona słodka serwatka (z mleka), masło (z mleka)(1,9%), produkt z serwatki (z mleka), laktoza (z mleka), maślanka w proszku (z mleka), emulgator: lecytyny (soja), sól, syrop sacharozowy, aromaty.
Może zawierać także orzechy laskowe, migdały i inne orzechy. 


Polecam Wam również wypróbować pozostałe cukierki Werther's Origilnal :


Soft Caramels 
 Wciągająco miękkie cukierki karmelowe. Pyszne, delikatne i kremowe.



 Creamy Filling 


 Pyszne połączenie śmietankowych cukierków z delikatnym nadzieniem karmelowym.


 Cream Candies - cukierki śmietankowe


Klasyczne cukierki Werther's Original o wyjątkowym, śmietankowym smaku.




Więcej o produktach Werther's Original przeczytacie tutaj

#softeclairs
#werthersoriginal
#swiatkarmelu
#rekomendujto

 

Komentarze

  1. Daaaawno temu jadłam klasyczną wersję, ale obecnie słodycze w ogóle mnie nie kuszą. Wolę porządną gorzką czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię je chociaż za słodkie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne testowanie :) Miałam przyjemność poznać nowy smak :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.