Zottarella bez GMO / Kampania



Witajcie!
Dzięki udziałowi w nowym projekcie na platforme trnd, miałam przyjemność poznać nowe produkty marki Zott, a dokładniej pierwszą w Polsce mozzarellę bez GMO. 

 Jako Ambasadorka w ramach projektu otrzymałam:
-Przewodnik Projektu
-Badanie Opinii
-Książeczkę z przepisami 
-35zł na zakup produktów Zott ( Zottarellę Minis 150g Classic, Zottarellę Basilikum oraz Zottarella Ball 125g Classic, Zottarella Basilikum, Zottarella Light)

Swoje zakupy podzieliłam na dwa etapy, podczas pierwszych w markecie Carrefour udało mi się kupić sery Zottarella Ball  typu Classic 2sztuki oraz Light również 2 sztuki w cenie 5,29zł.
Drugie podejście było w markecie Tesco gdzie kupiłam jedno opakowanie Zottarella Minis 150g w cenie 6,79zł oraz wersję Ball Classic jedną sztukę po 4,89zł.
Niestety nie udało mi się zakupić pozostałych wariantów Zottarelli....ale nic nie jest stracone, bo sery te tak nam posmakowały, że na stałe zagościły na naszym stole i na pewno wypróbujemy wersje z dodatkiem bazylii.



Zottarella - pierwsza w Polsce mozzarella bez GMO

,,Firma Zott chcąc wyjść naprzeciw potrzebom swoich konsumentów w zakresie zdrowych, wartościowych i zrównoważonych produktów, wprowadziła politykę, która opiera się na koncepcji żywienia krów mlecznych. Jako pierwsza wprowadziła na rynek mozzarellę bez GMO. Wszystkie produkty Zottarella wytwarzane są z mleka pochodzącego od krów karmionych paszą wolną od genetycznie modyfikowanych organizmów i pochodzących z Europy. Poza tym wszystkie pozostałe składniki do produkcji Zottarelli takie, jak np. bazylia są również wolne od modyfikacji genetycznych.''



 Ser mozzarella znajduje się w lekko słonej zalewie i zawiera 19% tłuszczu (wersja Classic ) natomiast Zottarella Light zawiera 8,5% tłuszczu - czyli 50% mniej niż w standardowej Mozzarelli.
Składniki : mleko, sól, podpuszczka, regulator kwasowości: kwas cytrynowy
Wolne od GMO-mleko od krów karmionych paszami wolnymi od GMO.


Ser Zottarella marki Zott możemy wykorzystać między innymi do różnego rodzaju sałatek, przekąsek czy przystawek ( najlepiej do tego nada się Zottarella Minis 150g Classic lub Basilikum). Wersję Ball 125g możemy wykorzystać do przeróżnych dań. 
Ja najczęściej wykorzystałam Zottarellę w sałatkach Caprese, w zapiekankach i pizzach.
Sery te bardzo posmakowały mojej rodzinie jak i moim znajomym.


#kreatywniewkuchni #zottarellabezgmo

 





Komentarze

  1. Od dłuższego czasu nie jadam już nabiału, ale kiedyś smakowały mi takie sery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Mozzarellę z pomidorami :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.