Mentos Pure Fresh / Gumy do żucia w rolce


Witajcie!
Mam przyjemność brać udział w kampanii organizowanej na portalu streetcom
W Paczce Ambasadora otrzymałam, ku mojemu ( pozytywnemu ) zdziwieniu 30 rolek gum do żucia Mentos Pure Fresh Fresh Mint oraz 10 rolek Mentos Pure Fresh Tutti Frutti dla mnie oraz dla moich znajomych. 

Marka Mentos jest Wam na pewno znana, słynie z produkcji cukierków oraz gum do żucia. Na niemal każdej półce sklepowej znajdziemy produkty marki Mentos.
Gumy do żucia Mentos Pure Fresh pojawiły się już w roku 2006 w wersji ,,butelkowej". Plastikowa butelka z otwieranym wieczkiem, kryła w sobie gumy do żucia z płynną esencją.
W ostatnim czasie marka ta wprowadziła na rynek wersję gum Pure Fresh w rolce.
 



,,Chrupiąca skorupka, płynne nadzienie i ten intensywny miętowy smak - tak, to unikalne gumy do żucia Mentos Pure Fresh w wygodnym, poręcznym opakowaniu, które gwarantują prawdziwą eksplozję natychmiastowej świeżości"





Gumy do żucia Mentos Pure Fresh są dostępne w 4 smakach:

-Mentos Pure Fresh Fresh Mint to intensywne odświeżenie pieprzowej mięty
-Mentos Pure Fresh Tutti Frutti to smakowite połączenie owoców i odświeżającej mięty
-Mentos Pure Fresh Sprearmint - łagodny smak zielonej mięty
-Mentos Pure Fresh Lime Mint to wyraziste połączenie mięty z orzeźwiającą limonką



Gumy do żucia Mentos Pure Fresh znajdują się w poręcznym i wygodnym opakowaniu, 
w którym znajdziemy 8 sztuk drażetek z płynną konsystencją. Możemy je mieć zawsze przy sobie, zmieszczą się w kieszeni jeansów, czy nawet w najmniejszej kobiecej torebce. Mogą towarzyszyć nam w ciągu całego dnia. Możemy częstować nimi swoich znajomych.
Okrągłe, lekko spłaszczone drażetki są koloru białego i w zależności jaka to jest wersja gum mają na sobie malutkie plamki. Mam wrażenie, że w niebieskiej wersji jest ich dużo więcej...?
Każda drażetka składa się z chrupiącej skorupki, aksamitnej bazy oraz płynnego nadzienia.
Producent obiecuje nam, że już po przegryzieniu tej ''chrupiącej skorupki'' poczujemy eksplozję miętowego orzeźwienia. Fakt, miętowa wersja Fresh Mint daje takie uczucie. Natychmiast odświeża oddech.
Natomiast Tutti Frutti bardziej przypomina mi smak gumy balonowej. Gdybym nie przeczytała, że w środku drażetki ma być odświeżająca mięta, nawet bym jej nie wyczuła :-)
Obie wersje bardzo przypadły nie tylko mi, ale i moim znajomym. 
Smak gum Mentos Pure Fresh jest długotrwały, choć smak mięty według mnie jest o wiele dłuższy. Wielkość drażetek jest odpowiednia. Pomagają w dbaniu o higienę jamy ustnej. 
Nie zawierają cukru ale zawierają substancje słodzące.


Składniki gumy Mentos Pure Fresh Tutti Frutti:
 substancje słodzące(ksylitol, sorbitole, mannitol, maltitole, aspartam, acesulfam K, sukraloza), baza gumowa, maltodekstryna, aromaty, skrobia, kwas(kwas jabłkowy), stabilizator(glicerol), emulgatory(lecytyny (z soi), estry sacharozy i kwasów tłuszczowych), substancje zagęszczające(guma celulozowa, guma arabska), ekstrakt z zielonej herbaty (0,1%), przeciwutleniacz(E321),substancja glazurująca(wosk carnauba), barwnik(koszenila).
Spożycie w nadmiernych ilościach może mieć efekt przeczyszczający.

 Wartość odżywcza na 100g: 
wartość energetyczna 800kJ/192kcal
tłuszcz 0g ( w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0g
węglowodany 78g (w tym cukry 0g, poliole 76g)
białko 0g
sól 0g 


cena ok.1.50zł ( w Biedronce 1,49zł )







 

Komentarze

  1. Nie widziałam ich w Biedronce jeszcze :) ale mentisy ogólnie rzadko kupuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.