TUTTI FRUTTI VITAMINS PURIFY / Szampon do włosów przetłuszczających się marki Farmona

 

Seria kosmetyków Tutti Frutti marki Farmona słynie z pięknych, owocowych zapachów, które wprowadzają nas w doskonały nastrój. Latem częściej sięgamy po ''owocowe'' produkty. Ja uwielbiam peelingi z tej serii. Firma Farmona co jakiś czas zaskakuje nas, wprowadzając na rynek nowości do pielęgnacji ciała czy włosów
które rozpieszczają nasze zmysły.
Dzięki portalowi Trusted Cosmetics miałam przyjemność wypróbować nowość- szampon Tutti Frutti Vitamins Purify do włosów przetłuszczających się.

PIĘĆ SEKRETÓW PIĘKNYCH WŁOSÓW
Czy wiesz, że o pięknie włosów z tendencją do przetłuszczania decyduje 
pięć najważniejszych czynników?
Muszą być czyste, świeże, lekkie, zregenerowane i elastyczne. Dlatego komponując szampon Tutti Frutti Vitamins Purify stworzyliśmy autorską formułę 5D VITAL ENERGY.
 Ta nowa pięciowymiarowa technologia kompleksowej pielęgnacji dokładnie oczyszcza włosy, przywraca równowagę skórze głowy, reguluje wydzielanie sebum, zapobiega przetłuszczaniu.
Nigdy pielęgnacja nie pachniała tak orzeźwiająco

 Działanie:
 oczyszcza, dodaje świeżości, reguluje wydzielanie sebum, zapobiega przetłuszczaniu, nadaje lekkość



 Sposób użycia:
Niewielką ilość szamponu nanieś na wilgotne włosy, delikatnie masuj, spłucz. 
Powtórz, jeśli chcesz wzmocnić efekt.



 Składniki:
 MULTIWITAMINY B5+A+E+F – nawilżają i wygładzają włosy, zapewniają ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi i rozdwajaniem końcówek
FRUIT SEBUM SYSTEM - reguluje wydzielanie sebum i zapobiega przetłuszczaniu włosów, wzmacnia ich strukturę, pomaga zachować ich naturalny wigor i elastyczność

 
Ostatnio moim problemem są szybko przetłuszczające się włosy. 
 Szampon Tutti Frutti Multiwitaminy & Kiwi bardzo dobrze się sprawdził na moich włosach. Sprawił, że już nie muszę myć włosów codziennie, bo dzięki jego właściwościom myję włosy co dwa lub trzy dni. Daje mi jeden dodatkowy dzień świeżości.
Opakowanie szamponu to poręczna, przezroczysta butelka,
 z ładną szatą graficzną. 
Szampon ten nieziemsko pachnie owocami kiwi ( zresztą jak cała seria Tutti Frutti).
 Zapach nie jest chemiczny. 
Szampon ten bardzo dobrze się pieni i równie dobrze się spłukuje.
 Gdy go dobrze wypłuczemy daje efekt ,,skrzypiących pod palcami włosów". Konsystencja jest raczej rzadka, lejąca. Jest bardzo wydajny. Niewiele go potrzebujemy aby wymyć nim całą głowę.
Bardzo dobrze oczyszcza włosy z różnych produktów do stylizacji, sprawia że moje włosy nabierają blasku, są miękkie, wygładzone. Dobrze się układają.
Myjąc włosy rano daje mi uczucie świeżości na cały dzień.
Szampon ten nie podrażnił skóry głowy, nie wywołał u mnie łupieżu. 

Za szampon Tutti Frutti Vitamins Purify 400ml zapłacimy ok.10 zł 

 

SKŁADNIKI INCI:  Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Parfum (Fragrance), Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Propylene Glycol, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Extract,  Zinc PCA, Silicone Quaternium-22, Polyglyceryl-3 Caprate, Dipropylene Glycol,  Polyquaternium-10, Lactic Acid, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Caramel, CI 19140, CI 42090, Limonene, Linalool.



Więcej o produktach Tutti Frutti marki Farmona przeczytacie  tutaj

 

Komentarze

  1. Chyba się skuszę bo mam ten sam problem co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon idealny dla mnie sama muszę myć codziennie włosy ewentualnie co drugi dzień. Kupię go przy kolejnej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon idealny dla mnie sama muszę myć codziennie włosy ewentualnie co drugi dzień. Kupię go przy kolejnej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię farmonę owocową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. może zakupię sobie bo kończą mi sie szampony ;) super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy ten skład byłby dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon nie dla mnie, ale bardzo zachęcająco wygląda.
    Z przyjemnością zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale musi cudownie pachnieć! :) Przetestuję go u siebie, bo też męczy mnie codzienne mycie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samo opakowanie kusi :) Na pewno się skuszę na ten szampon :)
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.