wtorek, 20 grudnia 2016

Monte Santi / Blackberry / Wild Strawberry / Original / Recenzja



Zostałam Ambasadorką Monte Santi i jako jedna z 1000 osób mogłam spróbować trzy nowości słodkiego wina: Wild Strawberry, Blackberry oraz Original.

,,Monte Santi to wyjątkowa kompozycja wyraźnie owocowego smaku oraz wina pochodzącego z winogron dojrzewających we Włoszech. Delikatna słodycz i bogactwo smaku sprawiają, że Monte Santi dodaje towarzyskim spotkaniom radości, uśmiechu i pozytywnych inspiracji.''


Zawartość alkoholu: 11%.
 Kraj pochodzenia: Polska.
Producent: Jantoń S.A.
Pojemność: 750ml


Monte Santi Wild Strawberry, które zachwyca i kusi zdecydowanym smakiem i aromatem świeżych poziomek. W ustach okrągłe, aksamitne, kremowo-słodkie. Doskonałe do deserów lub jako deser w sam sobie.


Monte Santi Blackberry - zachwyca i kusi zdecydowanym smakiem i aromatem świezych jeżyn. W ustach okrągłe, aksamitne, kremowo-słodkie. Doskonałe do deserów lub jako deser w sam sobie.

Monte Santi Original- zachwyca i kusi zdecydowanym smakiem i aromatem świeżych owoców. W ustach okrągłe, aksamitne, kremowo-słodkie.  Doskonałe do deserów lub jako deser w sam sobie.


Producent idealnie opisał charakter wszystkich trzech wersji smakowych. Jak dla mnie Monte Santi  to jedne z lepszych win na rynku. I do tego nasze Polskie! 
O pięknym kolorze, o bardzo delikatnym smaku i słodkie, po prostu pyszne!
 i takie wina najbardziej preferuję. Bardzo ciężko wybrać ten jeden smak, ale najbardziej urzekły mnie Blackberry i Wild Strawberry.
Jednym słowem Monte Santi jest idealne na babski wieczór.

Cena waha się w granicach 20zł - 24zł 

Zdecydowanie polecam!

#ambasadorkimontesanti
#montesanti

A czy Wy już próbowaliście Monte Santi? Chętnie poczytam o Waszych wrażeniach:-)



 

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie piłam ale mnie skusiłaś, muszę poszukać u mnie tego truskawkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę mieć smaka na wino :) ale ogólnie bardzo rzadko piję i najbardziej lubię półwytrawne :) słodkie mi nie podchodzą. Ewentualnie Martini bianco to jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za winem ani jakimkolwiek innym alkoholem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przetestowałabym je :) Uwielbiam wina <3
    Może wspólna wymiana lajkami na fb ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką wina wytrawnego 😉

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.