środa, 7 września 2016

Młody jęczmień Forte Slim w Saszetkach / Suplement Diety / AVETPHARMA / Recenzja



 Witajcie!

Jakiś czas temu wprowadziłam do swojego jadłospisu Suplement diety Młody jęczmień Forte Slim Saszetki, który ma za zadanie pomóc nam w zrzuceniu zbędnych kilogramów oraz kontroli poziomu cukru we krwi. Jest to dla mnie zupełna nowość a czytając pozytywne opinie na jego temat, to bez wahania sięgnęłam po ten produkt. 



Młody jęczmień Forte Slim Saszetki zawiera: 
 ekstrakt z młodego jęczmienia w wysokiej dawce - 1000 mg w saszetce, skoncentrowany proszek ananasowy, fruktooligosachardy, ekstrakt z morwy białej, ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy oraz chrom.

Ekstrakt z młodego jęczmienia zawiera naturalne składniki odżywcze, wspiera witalność i energię organizmu.
Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy, który zawiera p-synefrynę, przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej.
Ekstrakt z liści morwy białej może przyczyniać się do utrzymania zrównoważonego metabolizmu węglowodanów w organizmie człowieka.
Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi oraz przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.
Młody jęczmień Forte Slim Saszetki Suplement Diety jest źródłem błonnika pokarmowego, zawiera wysoką zawartość błonnika jabłkowego, owsianego oraz żytniego, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit.

Młody jęczmień kupimy w kartonowym opakowaniu, na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje m.in.: o produkcie, składzie, jak go przygotować do spożycia 
a także ostrzeżenia - kto i kiedy może go stosować.
W opakowaniu mamy 20 saszetek po ok. 8655 mg, proszek ten jest bardzo drobno sproszkowany, dzięki czemu bardzo dobrze rozpuszcza się w każdym jogurcie, koktajlu czy soku. Proszek ten ma dość specyficzny smak i zapach, mi osobiście przypomina w smaku suchą trawę/siano. Ale spokojnie! W połączeniu z owocowym jogurtem, koktajlem czy smoothie ,,gubi się'' jego trawiasty smak. Już po paru dniach stosowania tego suplementu można się do niego przyzwyczaić i nie zwracać na to uwagi, zresztą czego się nie zrobi dla zdrowia i urody....:-)
Po 20 dniach picia/jedzenia młodego jęczmienia na pewno poprawiła się moja przemiana materii, zauważyłam, że zmniejszył się mój apetyt i przestałam podjadać pomiędzy posiłkami. Zgubiłam 1,5kg,- a dla mnie jest to i tak duży sukces! 
Tym bardziej, że nie ,,trzymałam się'' jakiejś drakońskiej diety.
A w tym produkcie podoba mi się to, że za każdym razem gdzie wychodziłam mogłam sobie jedną saszetkę schować do torebki i mieć ją zawsze przy sobie. Gdy miałam chęć na jogurt dosypywałam sobie jedną saszetkę z jęczmieniem i mogłam go tak spożywać.

Myślę, że jeszcze nie raz sięgnę po taki suplement diety, bo efekty na prawdę są.

Jeśli pracujecie do późna, jadacie nieregularnie a dbacie o swoją linię?
 To ten produkt jest dla Was!

Młody Jęczmień Forte Slim zakupić można również w tabletkach,
 idealny będzie dla osób, które wolą łyknąć tabletkę i popić ją szklanką wody.
 Producent daje nam dwa warianty.

Podsumowując:
Młody Jęczmień Forte Slim Saszetki wspomaga metabolizm, przywraca równowagę w organizmie, dodaje energii, dba o prawidłowy poziom cukru we krwi.
Zawiera naturalne składniki odżywcze oraz wspiera naszą witalność.

Więcej informacji o tym produkcie znajdziecie na stronie www.mlodyjeczmienslim.pl
 Zakupicie go na stronie producenta, w dobrych aptekach a także w Drogerii Hebe.



Jeśli chcielibyście przed zakupem całego opakowania, najpierw go wypróbować to możecie wysłać maila z prośbą o próbkę wraz ze swoim adresem 
na adres e-mail
saszetki@mlodyjeczmienslim.pl



4 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym jęczmieniem. Jutro wybieram się do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pije młody jęczmień ja mam w takiej torebce strunowej, smakiem i zapachem nie powala. Trzeba pamiętać że do mieszania nie wolno używać metalowych łyżek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piję, nie łykam żadnych suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni temu dostałam dwie próbki młodego jęczmienia. Chętnie kupię całe opakowanie jeśli pomoże mi to zrzucić nadwagę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.