środa, 14 września 2016

Detox+ Cholester /GARDENPHARM / Rozpoczecie kuracji




Witajcie!
Na początku tygodnia odebrałam przesyłkę od firmy GardenPharm , w której otrzymałam dwumiesięczną kurację suplementem diety Detox+ Cholester. Czytając pozytywne opinie o tym produkcie mam nadzieję, że i mi pomoże w oczyszczeniu organizmu z toksyn a przy okazji pomoże w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi.
Zatem od dziś profilaktycznie rozpoczynam kurację.




 Detox + Cholester to idealny preparat, kiedy chcesz jednocześnie oczyścić organizm i zadbać o prawidłowy poziom cholesterolu. Zawiera on naturalne substancje, które skutecznie wspierają oczyszczanie, a także wspomagają utrzymanie właściwego poziomu cholesterolu.

 Oczyszczenie w pełni i cholesterol na dobrym poziomie!

Detox + Cholester zawiera składniki, dzięki którym oczyścisz swój organizm: 



 Działanie:
Chlorella zawarta w produkcie, poprzez pozytywny wpływ na wątrobę działa oczyszczająco. 
Pokrzywa zwyczajna zawarta w preparacie działa drenująco i tym samym również wspomaga oczyszczenie organizmu. 
Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi.
Witaminy z grupy B (B1,B6,B12) wspierają właściwy metabolizm energetyczny, a foliany pomagają w utrzymaniu prawidłowego metabolizmu homocysteiny.
Monakolina K z fermentowanego czerwonego ryżu oraz sterole roślinne pomagają w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi.
korzystne działanie występuje przy spożyciu dziennie 10mg monakoliny K z produktów z fermentowanego czerwonego ryżu i co najmniej 0,8g steroli.

 Porcja: 
Zalecana dzienna porcja: 2 tabletki dziennie podczas posiłku. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety; w szczególności ze względu na zawartość steroli roślinnych produkt nie może zastępować regularnego spożywania owoców i warzyw w celu utrzymania poziomu karotenu. Zalecany jest zróżnicowany sposób żywienia oraz zdrowy tryb życia. 

 Wskazania: 
  Preparat przeznaczony dla dorosłych osób pragnących jednocześnie oczyścić organizm i zadbać o utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu.



A już na dniach rusza dla Was konkurs, który mam przyjemność zorganizować
 wspólnie z firmą GardenPharm 
Już dziś zapraszam do zabawy!



5 komentarzy:

  1. Na co dzień nie stosuję tego typu suplementów, ale mam nadzieję, że będziesz zadowolona z efektów kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ;D dość ciekawa kuracja, już czekam na post z recenzją ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi jeszcze taki produkt nie jest potrzebny ale mojemu dziadeczkowi by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam problem by pamiętać o braniu suplementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę o tym pamiętała po kuracji izotekiem, kiedy będzie trzeba zrobić detoks :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.