środa, 10 sierpnia 2016

Młody jęczmień Forte Slim Saszetki / Suplement diety / Rozpoczecie kuracji


,,Zielony młody jęczmień jest idealnym i skutecznym środkiem na odchudzanie - to zdanie tych osób, które z powodzeniem go stosują''.
 Postanowiłam sama to sprawdzić i dołączyć go do mojego jadłospisu w postaci
 suplementu diety.
 Po dwóch ciążach, niestety pozostało mi kilka nadprogramowych kilogramów, których chciałabym się pozbyć.
Nie liczę na jakiś cud ale może ten suplement diety pomoże mi w zrzuceniu 
choć 2-3 kilogramów. 

Młody jęczmień Forte Slim Saszetki suplement diety został opracowany z myślą o osobach dorosłych, które dbają o kontrolę masy ciała oraz prawidłowy poziom cukru we krwi. 
Młody jęczmień Forte Slim Saszetki zawiera: 
ekstrakt z młodego jęczmienia w wysokiej dawce - 1000 mg w saszetce, skoncentrowany proszek ananasowy, fruktooligosachardy, ekstrakt z morwy białej, ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy oraz chrom.
Młody jęczmień Forte Slim Saszetki suplement diety jest źródłem błonnika pokarmowego, zawiera wysoką zawartość błonnika jabłkowego, owsianego oraz żytniego, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit.
Ekstrakt z młodego jęczmienia zawiera naturalne składniki odżywcze, wspiera witalność i energię organizmu.
Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy, który zawiera p-synefrynę, przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej.
Ekstrakt z liści morwy białej może przyczyniać się do utrzymania zrównoważonego metabolizmu węglowodanów w organizmie człowieka.
Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi oraz przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.

W opakowaniu otrzymujemy 20 saszetek.

Zalecana dzienna porcja do spożycia: 
dorośli 1 saszetka dziennie.
 Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia.


Jak przygotować do spożycia: zawartość saszetki wymieszaj z jogurtem naturalnym lub owocowym (opakowanie ok. 190 g), sokiem lub twoim ulubionym smoothie.
 Po zmieszaniu zjeść łyżeczką.

Więcej informacji znajdziecie na Facebook'u  tutaj
oraz na stronie www.mlodyjeczmienslim.pl 


Jeśli jesteście  zainteresowani i chcecie wypróbować ten produkt, to można napisać maila ze swoim adresem zwrotnym na adres:


Osoby, które wyślą prośbę to otrzymają od producenta próbkę produktu.
.




8 komentarzy:

  1. Ja kupiłam taki 100% młody jęczmień ale był tak paskudny w smaku że nie podołałam ;) Może w takiej formie będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam go ale z innej firmy. Ważną rzeczą jest to że jedząc młody jęczmień nie wolno używać metalowych łyżek bo traci właściwości. Więc mieszać i spożywać go trzeba drewnianymi, metalowymi lub ceramiczne. Nie stosuje go regularnie bo trochę jest rybi w zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Młody jęczmień ma doskonały wpływ na nasz organizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety zwykle młody jęczmień smakuje jak trawa, bo to taka trawa jest ;-) Ten ma nieco inny skład jak podałaś, bo to nie jest sam jęczmień, dodatkowo błonniki, ananas - będzie bardziej jadalny. Ta firma ma tez w tabletkach jęczmień, jak ktoś nie akceptuje smaku proszku.

    OdpowiedzUsuń
  5. suszony sproszkowany młody jęczmień faktycznie smakuje jak trawa. Ten akurat oprócz jęczmienia zawiera jak piszesz 3 rózne błonniki, ananas, morwę - to zapewnie zmienia smak. Jeśli ktos nie akceptuje smaku proszku, to ta firma ma tez jęczmień w tabletkach, ale ja akurat nie lubię tabletek, wole dorzucić jakiś proszek do shakera..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mnie zaciekawiłaś tym specyfikiem. Na pewno wyślę do nich maila.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reklama dzwignia handlu!!!! Sprawdze na sobie jak to dziala, jednak po zapoznaniu sie ze skladem to mam watpliwosci!!Dla przykladu:sprawdzilem na sobie oraz innej osobie dzialanie reklamowanego Siriusa, przez 3 miesiace - zadnego efektu!!!! Pieniadz nie smierdzi!!! Sprawdze jak dziala tenb" SLIM". Pozniej dam znac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.