czwartek, 21 lipca 2016

Suplement diety Zdrowe kolana




Preparat Zdrowe Kolana polecany jest wszystkim osobom, które narażają swój układ ruchu na przeciążenia:
  • przez pracę fizyczną
  • przez uprawienie sportu
a także tym, które mają problemy ze stawami z powodu:
  • nadwagi
  • starzenia układu ruchu
O jego składzie i właściwościach pisałam tutaj - klik Zapraszam do czytania :-)

Przez ostatnie 30 dni Suplement diety Zdrowe kolana towarzyszył mi każdego dnia.
Jedno opakowanie starczyło mi na miesięczną kurację.
  Codziennie, zawsze po posiłku zażywałam po dwie tabletki preparatu.
Tabletki te mają dość specyficzny zapach podobny do produktów jakie możemy zakupić 
w sklepach zielarskich
Mój nos najbardziej wyczuwał w nich bardzo mocny aromat imbiru.
 Niektórym osobom może ten zapach nieco przeszkadzać.
 Ale czego się nie zrobi dla swojego zdrowia....
 Tabletki są niewielkich rozmiarów, z łatwością można je połknąć. 
Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych.
Zdrowe kolana pomogły mi w powrocie do formy, praca w przydomowym ogrodzie, jazda na rowerze czy nawet długie siedzenie przy komputerze nie jest już dla mnie problemem.
Skończyło się również poranne sztywnienie kończyn, jaki i nieprzyjemne ,,strzelanie'' w kolanach. Jeśli po jakimś czasie moje dolegliwości powrócą to na pewno sięgnę po ten preparat.

Suplement diety Zdrowe kolana składa się z naturalnych składników, 
które mają wpływ na nasze stawy:
czarci pazur, wyciąg z kory wierzby białej i kłącza imbiru zostały połączone z kolagenem, kwasem hialuronowym oraz witaminą C. 

Aby długo cieszyć się dobrą kondycją naszych stawów pamiętajmy również o 
-odpowiedniej diecie 
-ćwiczeniach
-nieobciążaniu stawów
-kontroli naszego stanu zdrowia
 
Opinie innych osób o tym preparacie przeczytacie również na stronie www.znamlek.pl

Suplement diety Zdrowe Kolana można kupić na stronie internetowej www.zdrowekolana.com,
 jak również w dobrych aptekach na terenie całej Polski.

Cena ok.39,90 zł



Produkt przetestowałam dzięki uprzejmości firmy 



5 komentarzy:

  1. kiedyś musiałam brać tego typu suplementy, aby wzmocnić kolano :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tego typu suplementów jedynie witaminy na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego suplementu, ale widzę, że jest godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy memu dziadkowi by pomogło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama bierze suplementy na kolana i choć z innej firmy to bardzo sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.