poniedziałek, 9 listopada 2015

Pyszne placuszki z serka waniliowego

Jeśli macie w domu dzieci ,,niejadków'', tak jak moja niespełna 3-letnia córka, to polecam wypróbować przepis na pyszne placuszki z serka homogenizowanego. 
Ja użyłam serek homo waniliowy i dodatkowo polałam sosem truskawkowym.
Moja córka po pierwszym kęsie stwierdziła: ,,Mamo to jest przepyszne" :-) 


Składniki:
-200g serka homogenizowanego waniliowego 
-2 jajka
-0,5szkl. przesianej mąki 
-płaska łyżeczka proszku do pieczenia

Wykonanie:
Najpierw zmiksowałam serek z jajkami na jednolitą masę, następnie dodałam przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia. Dokładnie całość wymieszałam.( Jeśli wyjdzie zbyt gęsta masa możemy dolać trochę mleka.)
Placuszki smażyłam na rozgrzanej patelni teflonowej BEZ dodatku tłuszczu na złoty kolor.

Po wyłożeniu na talerz polałam placki sosem truskawkowym, można również posypać cukrem pudrem.


Polecam!

Szybki i prosty sposób na posiłek dla dzieci i nie tylko :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad, chętnie zajrzę również do Ciebie :-) A jeśli zaobserwowałaś/eś mojego bloga (napisz mi o tym) - Na pewno odwdzięczę się tym samym! :-) Zapraszam ponownie.